подковата на жабата – the frog’s horseshoe

„ала-бала/ници_всякакви.bg“ – „bla-bbit/s_anykind.bg“

На кой му пука за рози и за карамелови бонбони!

Posted by Val на април 3, 2008

Най-после и в моя блог функцията copy-paste проработи при качване на видео!

(истинско Чародейство!)

ВИЖТЕ ТОВА УБИЙСТВЕНО РЕТРО-ПАРЧЕ

Просто шармантно, нали? … Ех, да беше се родил жабок този Чилентано, а той – италианец се пръкна! Това е – няма радост за мен, какво да се прави!

Гледах това видео и реших, че е време за някои разяснения относно моя милост:

Ако някой все още ме свързва с Принцесата-Жаба, да знае, че не съм от ‘омагьосаните’. Те горките са в чужда кожа и чакат някоя стрела да ги намери, та да могат най-после да се ‘превърнат’. Хич и не мисля да се превръщам – харесва ми да съм просто Галопираща жаба с един подкован плавник.

Освен това отдавна съм се превърнала от нищо и никаква попова лъжичка в жаба! 🙂 Ненавиждам омагьосани или натурални принцеси, чиято главна цел да се ‘превърнат’ или да си намерят достоен жених със синя кръв и подобаващо богатство (иначе няма нищо лошо в брака, стига бракувания до теб да ти се нрави!).

Така че:

Aко все пак се решите да ме целунете някъде… не очаквайте да придобия неземна красота (имам си земна такава 😛 ) или да си затворя голямата уста:

Скоби никога не съм носила, а и зъби не са ми необходими! Защо ли? Устата на Жабата

Имам светкавичен език! Една подкована жаба като мен винаги ще каже ‘мармалад’ там където някой нетърпеливо чака да се присмее на артикулацията й на ‘конфитюр’. 😉

Пък и да не успея да се сетя за ‘мармалад’ – какво толкова, присмял се хърбел на щърбел – никой не се е родил перфектен, нито има шанс да стане такъв!

Сега на въпроса за стрелите, дето уж трябва да ме намерят като в онази приказка за Царкинята Жаба – и при мен идват много такива, някои Купидонови, други търсещи ахилесовата ми пета там, където ми е подковата… Познай кога ще ме уцелят в подковата – кога цъфнат налъмите! 😉

Е, някои стрели ме подминават, други не. Смъртоносни засега е нямало! 😀 А и никак не ми допада идеята да съм жертва, в какъвто и да е аспект. Не прощавам на жертви, които искат непременно да си останат такива – било заради заблуда, било заради желание да се домогнат до криворазбраната ‘магия’ на оправданата саможертва. Такава не съществува – има просто глупав избор да си по-полезен на друг, а не на себе си, без това да ти е задължение. (Ако пък е задължение, то може да е само по роднинска линия, което си е чиста проба инстинктивна защита на собствената ти кръв!) Ето какво става с мечтите на някои заблудени жаби:

Не ми се свършва в устата на някой щъркел, пък дори ако това ми изпълни мечтата да летя! Какво бих направила с щъркелите ли? Ако чуете докрай песничката за Жаба Жабурана, ще разберете откъде са перата по шапките на жабките, като тази тук долу:

Шапка с пера!

Струва си да видиш видеото!

Признавам – понякога задържам за известно време някои стрели – едни просто така, а други защото имат счупен връх, красиви пера или издълбано по дължината послание. Струва си да се изследват: Често излиза, че неслучайно са ме намерили: свързват ме с притежателя си и то само, за да останем свързани… Обичам да посещавам тези мои приятели, когато е възможно.

Така че: внимавайте! Ако не ви стиска:

Внимавай в картинката!

Ако ти хареса, плюй на подковката, метни я през рамо за късмет, а после гласувай за костенурката! 😉

4 Коментари to “На кой му пука за рози и за карамелови бонбони!”

  1. Lila Lilaby said

    Къде е клипчето ???????????

  2. ataval said

    Абе Lil, най-горе, кликаш на бутонче play – Чилентано пее. Има още 2 клипчета по-надолу…

  3. Gergana said

    привет,жабке 🙂
    харесват ми стиховете ти …
    успех в блогването!
    добре се справяш с думите /като Делон в оригинала на
    Paroles,paroles

  4. Val said

    Ех, разкри ме, Гери!!! Мислех да поставя в поста И ОРИГИНАЛА на Делон и Далида, но видеото се разминаваше леко със звука, а и смятам, че Чилентано интерпретира песента много, ама наистина много добре! 😉

    Merci beaucoup pour tes gentilles compliments! Si tu parles Francais, ecris moi, s’il te plait! Moi je parle en peu… Bon chance a toi aussi! 🙂

Вашият коментар

 
