подковата на жабата – the frog’s horseshoe

„ала-бала/ници_всякакви.bg“ – „bla-bbit/s_anykind.bg“

Mojito Magicо con Salsa (… e billar)

Posted by Val на юли 26, 2008

Обожавам това питие! 😛 Предпочитам го в автентичния му (доколкото ми е известно) вариант – с кафява захар, мачкани листа от мента, кора + сок от зелен лимон (lime) и бял ром Havana Club или Bacardi:

Mojito de verdad (видео)*

*настържете малко от кората на лимона преди да прибавите сока към захарта

Добре приготвеното Mojito е като наркотик – никога не е достатъчно. Не се сещам за по-подходящо питие край кръглия салса-бар в лятните нощи на плажа… Гореща кръв се редува с прохладен вкус на мента и лимон, усмивките не слизат от лицата, очите греят… Вечерта ухае на страст.

Ех, тази салса! За мен Куба и кубинското са ритъм и страст за живот – във всичките им проявления!

Странното е, че най-често ми се е случвало да пия наистина добро Mojito (ама наистина: барманите в заведението просто не приготвят коктейла, ако им липсва и най-малкият детайл!) единствено в Groovy Bar – мястото за срещите ми с приятели-любители на билярд. 😀

Ако имате път към Бургас, отбийте се и пробвайте – ще ви хареса!

8 Коментари to “Mojito Magicо con Salsa (… e billar)”

  1. Debi said

    С удоволствие ще свирна по едно с теб в този бар.
    Мислех, че и той се е пренесъл в небитието като Последното хубаво място.

    Като питието може да бъде и бразилска кайпириня с ягоди 😉

    Наздраве с едно мартини с маслини с бадеми от личния ми бар на първо време. И за фон парчето Минаваш през мен…

  2. Val said

    Хей-хо, Деби! На място си е Груви Бара – и музиката си я бива. Отдавна не съм ходила там, но ще се радвам да пием по едно Mojito! 😉

  3. xunap said

    Ами то в Бургас всичко е по-вкусно.
    Нали съм бургаски зет, та знам. Дори и хлабът ми е по-сладък в Бургас, не знам що така. И по-малко огладнявам в Бургас, и по-сладко спя… Ако ще и посред зима да е. И хората повече ме кефят, и аз им се кефя повече. Друга работа е да спре лелче на улицата и да ти кажа „Абе момче, тези мандарини от Била ли ги взе?“. Или да те заговарят по градския транспорт като те видят да мъкнеш китара.
    Айде засега, явно добре си изкарваш в Бургас.

  4. Val said

    Ехее, Хипар, следващия път като идвате към Бугас се обади – ще направим една среща във Вила Вилекула или Грувито! 😉 Във вилата Румен и китара може да разреши…

  5. lila said

    Валяяяяяяяя, искай процент от Groovy Bar-мана 🙂 и специално отношение 🙂

  6. Val said

    За процент не знам, но на специално отношение се радвам, мисля… 🙂

  7. Melody said

    Mohito…aromat na menta v Bianko..syrfirasht mejdy razbit led:))Moreto pred ochite ti..i malkite „kolumbiiski“ servitiorki na bar „Tuborg“ na burgaskiq plaj…
    Za neuchastvalite vyv tova udovolstvie..hvyrlqm malko pqsyk zad ramoto si za kysmet ..Neka usetqt tazi magiq ,koqto rapryskvat tanciorite ot burgaskite salsa_klubove,koito chesto sa atrakciq tam!

  8. Val said

    Ех, Мел, красиво си го описала! И аз ще хвърля пясък през рамо за късмет – вече съм пак в Бургас – ще се чуем! 🙂

Вашият коментар

 
