подковата на жабата – the frog’s horseshoe

„ала-бала/ници_всякакви.bg“ – „bla-bbit/s_anykind.bg“

No comment

Posted by Val на август 13, 2008

Заглавие: Ученици бият учителка в час по английски
365 коментара в youtube
едно мнение:
komardjia (1 month ago) Show Hide -2 Poor comment Good commentMarked as spam  Reply

„Смешник, много си кух, аз не съм казал че конкретно ти си рег. акаунт заради клипо, говоря за мнозинството от вас зубърите.
Скачането на бой на даскалица не е заради липса на ум, а заради наличие на смелост. А зубъро си седи и си трае дори при най-големата несправедливост. И само малоумен дебил с цайси като тебе може да дели хората на „селянин“ и „умен човек“. Нещо са ти неадекватни разсъжденията и на тебе, а после не си бил зубър хахахаха. „

3 Коментари to “No comment”

  1. Това което никога няма да спре да ме учудва,
    е сблъскването с прости хора.
    Чак се срамувам да го произнеса.
    Почти никога не си позволявам да лепя етикети и никак не ми е трудно да се въздържам от оценки.
    Все прозирам изпод „странното“ поведение и изразяване на хората, мотивите им,
    обяснавам си, оправдавам, анализирам и…
    Опа!
    Блъсна ли се в неподправена, чиста, необяснителна, освен сама със себе си простотия,
    онемявам.
    Смущавям се.
    Трудно ми е да разсъждавам аналитично,
    абе направо блокирам 🙂
    И ми трябва време да се окопитя от шока, че да започна да формирам мислите си в мнение.
    🙂

  2. lyd said

    Валя, отдавна бях постнала това в моя блог и оттогава насам съм си мислела много пъти … Не бих могла да оправдая поведението на учениците, но мисля, че е хубаво да помислим за поведението на учителката. Убедена съм, че това никога не би ми се случило дори с точно с тези ученици. Но да оставим това настрана. Да си представим, че ми се случи … ако осъзнавам, че съм безпомощна, не бих стояла там, а бих потърсила помощ … Но дали тази учителка всъщност се интересува от това да научи учениците на нещо или просто да „избута“ поредния ден, за да вземе заплата?

  3. razmisli said

    Чудя се какво е сбъркала учителката, за да й дойде това на главата. Очевидно е, че не може да владее учениците си, вероятно не е умела в това, сигурна съм, че не е получила помощ от останалите си колеги или директор. Всъщност как ли един бъдещ учител се учи на това – сигурно само по интуиция или дар божи, нито в университет, нито после в работата някой те учи.

    Но ми направи впечатление обяснението на вероятно един от участниците: „Скачането на бой на даскалица не е заради липса на ум, а заради наличие на смелост.“ Сигурно по същия начин биха тероризирали и свой съученик, защото се чувстват по-силни от него или за да се почувстват по-силни.

Вашият коментар

 
