подковата на жабата – the frog’s horseshoe

„ала-бала/ници_всякакви.bg“ – „bla-bbit/s_anykind.bg“

UF! (среднощно-утринно)

Posted by Val на ноември 25, 2008

Преболедувах я. Точно 4:30 сутринта е – най-после я преболедувах. Разбрах го след като се събудих преди минути и в просъница се затътрих към „my darkest recess“, за да отделя преработеното количество чай от жиловлек („манна небесна“ според майка ми – отвратителен вкус има, ако не се добави мед!). Върнах се в леглото, автоматично посегнах към лаптопа и си нахлузих слушалките. Тогава внезапно се отрезвих и си казах: „Аман от Франсoaз Арди!“… и ето на – сега се ококорих и не ми се спи!

Голямо залитане – скоро не ми се беше случвало така да се дрогирам с музика. Сигурно стана заради рязко повишилия се интензитет на интереса ми към френски език. Е, признавам – беше приятно да я гледам и слушам, но ХАЙДЕ СТИГА толкоз, друг път пак (сериозно, на два пъти дори отмених уговорени часове, а и малко остана да напускам в блога още 3-4 нейни клипа от ю2-ба…). Вече мога да се върна към любимите Ред Хот,  Куин и Буена Виста S Клъб и… да взема да се обадя на приятелите в София и в Шумен.

Дояде ми се лимон, странно. Това обикновено предхожда поредната хрема или грипозема, а хич не е сега моментът (супер временце беше тези дни – хладно, но слънчево едно такова, мами да излезеш: нищо, че не го сторих). Обаче ме мързи ужасно да ровя за цитруси в хладилника, а и се захванах тука с писанията… що ли, и аз не знам – със себе си да дърдоря, май!

Дали не ме обзема параноята, че ‘блогването’ започва малко по малко да ми отнема от свободата? Това СЕ ЗАРЕКОХ да не го позволя. Надявам се да не се случи, иначе – ще трябва да изтрия блога. Все повече ми липсва всичко останало, а тук го няма със сигурност.

П.С. 5:30 е. Доспа ми се. Утре (днес) съм много заета: ще си поспя още час-два. Колко хубаво ще е, като се изкъпя сутринта…

10 Коментари to “UF! (среднощно-утринно)”

  1. Ами ако фактът, че блогваш в 4,30 сутринта не означава вманиачаване на тема блог… 🙂

    Има такава опасност наистина, но тя е обикновено в началото – докато омръзне. После някои престават изобщо да пишат, други разреждат писането, трети – като мен – графомани, се опитваме да променяме стила, така че хем да не замира блогчето, хем да не ни отнема от времето…
    Така че – don’t worry, be happy 🙂

  2. vilford said

    Хм, както се казваше в „Приказка без край“ – получаваш едно, но губиш друго. И аз често се чудя дали това, което ми отнема блога не е по-важно от онова, което ми дава. С времето ще си проличи… 🙂

  3. вили said

    Аз съм на мнение, че човек трябва да прави това, което му харесва. Е, без прекалено вманиачаване. Така, че пиши си, но не забравяй приятелите: общуването очи в очи с хората също е интересно! 😉
    Леле, в 4.30 все още не съм писала статия! Има още какво да уча 😛

  4. deni4ero said

    добре, де, в 4.30 като не ти се спи, кво? Плези се н акомарите по ъглите. Аре ся, голямо важно, че си писала в блога – не си се вманиачила, спокойно, достатъчно интелигентна си да го разбереш, а и кво да правиш по това време – хурка да предеш ли?

  5. albinos said

    Вал пиши, твори по което и време да е. Блоговете са днешната седянка на младите. Седянката която са преживели бабите и дядовците ни на времето, като са се събирали на приказки песни танци 🙂

  6. Val said

    Лудвам от време на време… напоследък май по-честичко 🙂
    Благодаря за подкрепата!!!

    @ дени4еро – колкото и да им се плезя, не се плашат, гадинките! 😉

  7. æren said

    Хурка… аз бих шил гоблени =Р

  8. deni4ero said

    не се плезиш страшно тогава 😉
    интересни хобита имаш, аерен ;-р

  9. Мила Вал,

    Блогването е медиум и като така е просто един инструмент. Зависи за какво ще го използваш. Както фотографията е един медиум. И много фотографи се оплвакват, че като фотографи имат много повече случаи да снимат отстрани живота на семейството си, отколкото наистина да участват в него. Но това не значи, че не участват наистина. И когато решат, че не участват достатъчно, не се заемат да скъсат всички семейни снимки. А просто използват фотографията по друг начин, който им харесва повече или им е по-удобен. Моля те, не изтривай блога 🙂 Той не е виновен 😉

  10. Val said

    :))) Ели, виновен е, виновен! Пък и ако се освободя от него, ще имам пълната свобода да коментирам при вас! :))))))))

Вашият коментар

 
