подковата на жабата – the frog’s horseshoe

„ала-бала/ници_всякакви.bg“ – „bla-bbit/s_anykind.bg“

долу правилата!

Posted by Val на ноември 28, 2008

Таничката е виновна! Тя ме предизвика да наруша правилата в тази игра. Их, че си падам да нарушавам правила! ЧИМИ! ДЖИМИ! ЧАМИ! ДЖОМИ! И ягоди! Йей! Танче, в супер настроение ме хвана, к’во да се прави… 🙂 Мигновено отговарям!

Та, всеки май трябвало да каже 6 неща, които го правят щастлив и да номинира 6 блогера, които да предизвика в играта… И ВСЕКИ ПРОТЕСТИРА, ЧЕ СА САМО 6. ^^

Криейтив блогър стаф! Йей!

Числото 6 нещо не ми е приятно днес (ама само днес – иначе много ми се пада на „Не се сърди, човече“ – Благойчето ще потвърди!), ама и да беше, пак нямаше да ми послужи, щото днес съм ‘пет-шест няма’, така че тука ще да е моментът да запея в стих – забивам едно посланийце > ♥ ≈ Ω и продължавам:

* * *

Аз няма, няма, няма да посоча,

те много много много са при мен,

и даже, даже, даже да съм лоша,

щастливо се катеря всеки ден!

За теб ако това е доста ‘ниско’,

то на череша ‘горе’ си качен.

Да мога да обичам просто искам

и с обич да ме грее тоз до мен.

ЙЕЙ!

Всеки, който се чувства щастлив, нещастен, влюбен или загубен – моля считайте се поканени да се включите в Играта без правила! 😛

––––––––––––––––––––

Абе как така никой не позна мелодията, която ползвах за фон? Или не ви се коментираше? 😉

13 Коментари to “долу правилата!”

  1. Таня said

    Ами то и на мен ми се е случвало да ги нарушавам правилата на игрите, така че те разбирам 🙂
    А стихчето е страхотно, то е повече от достатъчно, за да покаже че си щастлива, без много приказки 🙂 Не казвай, а показвай 🙂

    Ти да не си пила мавруд повечко таз вечер? 🙂

  2. Val said

    Просто се вдъхнових за отговор в стил а-ла-Чими (жабока от „Приключенията на Лиско“), което май си е равно на това да пия повечко мавруд. 😉

  3. deni4ero said

    ах, ти, как се измъкна, хитрушоооо … сега аз кви да ги мисля, а?

  4. Val said

    😉 Я, па и ти – де тая хитрост у една жаба?

    (Язе мислим, скоро ке ти прИсветне тебе Отговорот и пак ке ни болът коремите!)

  5. vilford said

    И аз да се включа с коментар като представител на отбора на загубените. 😀

    Много ме развесели със стихчето!!! Да живее жизнерадостната добронамерена анархия! Йей!!!
    😆

  6. Melody said

    Изгубени 2 май гледах..а защо ли не участвам и във Анархисти 1?:))
    Вземете ме и мен…при Мавруда:))
    Имам си от всичко по средно малко:)-загубена,влюбена,с недописани и неизиграни правила:))
    Вал…не ти ли стана вече мъчно за мен?:))

  7. Деби said

    Йеее, жабата добре се е залюляла в таз поетична люлка…
    Макар, че всъщност очаквах да се включиш в друга, условна игра: Ако бях…….., щях да съм……….Това го прочетох при един от хората, които те коментират – нещо шведско имаше в блогърското му име.

  8. Val said

    Хей-хо, Мел, Деби!!!!!

    Мел > много съм се затъжила, мислех да ходим на театър в понеделник (Куркински), но не знам дали ще мога да взема билети. Освен това искам… сауна 🙂 и да е сутрин, пак става (вторник, например? а после вечерта ще обсъдим сауната при Румен 😉 обади се, ок?)

    Дебс > позна, бих се включила в ‘ако бях’, но никой не ме е номинирал 😉 ; аз обаче съм нагла и може да се самономинирам 😀 . Сигурно си го прочела при нашия съгражданин Ӕren (много харесвам ума на това момче).

  9. Lady_Marmalade said

    Мел….пак назадваш
    Изгубени са вече в сезон 4
    Мавруда избяга с възлюбения си Паламуда
    Бюро „Загубени вещи“ отваряме в 8ч…..не връщаме обаче любов
    Оле,и на мен ми стана мъчно за….Мен :*

  10. Val said

    Лейди М, ще ти купя сладолед и ще ти мине мъчното… (ако не мине, ще извикаме на помощ Ред Хот Чили, нали? 😉 ).

  11. Lady_Marmalade said

    и гласа на Антъни не помага понякога …..ако се питаш защо?…..

    In the night I hear them talk,
    the coldest story ever told.
    Somewhere far along this road,he lost his soul…..to a woman so heartless
    „How could you be so heartless?“he said to me…
    That`s me now!

  12. Lady_Marmalade said

    If you are into „All the Lost Souls“ and you need to hear „You`re Beautiful“ as much as I do,then you are more than welcomed to join me at February 22nd,Sofia,NDK….20:00

  13. Val said

    🙂 I might as well – u know! (just have to check the schedule with the state course).

Вашият коментар

 
