подковата на жабата – the frog’s horseshoe

„ала-бала/ници_всякакви.bg“ – „bla-bbit/s_anykind.bg“

15 минути

Posted by Val на ноември 30, 2008

Толкова остват до тръгване за работа, а аз не спирам да си мисля за летящи колелета в небето….

10 Коментари to “15 минути”

  1. Таня said

    Прищя ми се да го гледам пак този филм, напоследък май няма такива филми…

  2. Val said

    Чуден филм, наистина. Като се замисля… не съм гледала скоро нещо, което да ме грабне ‘от раз’.

  3. http://pinchoftaste.blogspot.com/2008/08/blog-post_23.html

    Валка, усещам нова творческа вълна да ме залива от към слънцето :)))
    Поздрави!

  4. Нещо не ми приема коментарите блога ти, дано да са извънземните виновни, щото със земните трудно се оправя човек :)))

  5. http://pinchoftaste.blogspot.com/2008/08/blog-post_23.html
    пак опитвам да те поздравя с това 😉

  6. вили said

    Каква е тази работа в Неделя? Аз си мислех, че само аз съм привелигирована да работя в този ден! 😉

  7. Val said

    Хих! Светлата! Как не съм видяла това? … и що ли не ти приема коментарите, наистина – ще го трия аз тоя блог, ако тъй продължава и ще направя блог-на-мухата-отмъстител! 😉

    Ами аз вече наруших (както можеш да се досетиш) правилата на играта и така за сетен път доказах склонност към Анархична Креативност. 😀 > виж предния пост „Долу правилата!“ Таничка ме предизвика.

    Обаче и Димитър също ме покани на креативно танго, та ще взема да понапиша за Ща-с-Ти-Ето!, както ти отговорих в коментар при теб (пък може и наистина да ниминирам някой тогаз). 🙂

    @ Вили: 🙂 Неделя е ден за почивка – дори за Господ. Бих следвала примера му, ако можех…

  8. вили said

    Честито!!! Жива и здрава и по-малко да работиш в неделя. Бъди усмихната, щастлива и влюбена 😆

  9. вили said

    Ти знаеш за какво ти честитя! Издадоха те! 😉

  10. Val said

    Ах, ти умнице! Благодаря!

Вашият коментар

 
