подковата на жабата – the frog’s horseshoe

„ала-бала/ници_всякакви.bg“ – „bla-bbit/s_anykind.bg“

КВ: „ща“ с „ти“ – ето!

Posted by Val на декември 2, 2008

За Танчето, Димитър, Светла и Калина, които наскоро пожелаха да ме видят като щастлива жаба, получила тяхната награда-значка, за Вили, която разкри, че днес остарявам с една година – макар това да не значи, че помъдрявам 😉 и за всички, които се отбиват понякога тук.

Ето – поемам щафетата:

kreativ

(питах се защо е Kreativ Blogger, а не Creative Blogger, но после реших, че е подходяща за мен като жаба, която не се бои от грешки и реагира спонтанно, дори да е прибързано понякога 🙂 ),

за да я предам на нови 6 блогера.

И така, предполага се да кажа 6 неща, които ме правят щастлива:

1. Спомени за успешно извършени бели…

С брат ми сме у дома (без родителски надзор: той в детска градина, аз в първи клас) и решаваме да се покатерим по чекмеджетата на гардероба, за да скочим от плота  най-отгоре. Идеята е на брат ми и той настоява да ползваме ефирното шалче на майка – да го хванем в двата края и да го вдигнем над главата си за ‘парашут’. Аз като по-голямата с две и половина години, ‘осигурявам’ реализацията с предложението: Да си подложим дебела възглавница под дупето! Чудни скокове. Слава богу, читави останахме. Само аз си навехнах крака, той получи цицина на главата и… потрошихме едно чекмедже на гардероба. 🙂

Втори клас. Посещавам курс по немски в централно читалище, но ненавиждам учителката –  удря ни с показалка по главите и ни гледа строго над очилата, кацнали на орловия й клюн. Maйка ми е връчила кутия шоколадови бонбони със заръката да почерпя за рождения си ден. Рядко съм бивала своенравна, но  този път решавам да изям бонбоните ‘скришом’ със Стефания, която седи на чина до мен, САМО И САМО да не дам възможност на ‘клюна’ да ги опита! Чудни бонбони. След около месец вече съм се научила да обикалям града с автобус и успешно лъжа, че ходя на немски. Когато майка ми открива истината и ме замъква насила с помощта на баба ми (случайно  дошла у дома), аз се запъвам като магаре на мост, стискам касата на вратата, опирам крак в прага и ръмжа: „Няма да вляза!“ Толкова с немския. 🙂

… и всички хубави спомени от минали или предстоящи миговете на общуване с приятели, роднини, познати или непознати хора.

2. Съпреживяване на вдъхновение в многобройните ми срещи с изкуството… – оригиналните платна от „Библейското откровение“ на Шагал при посещението ми в Ница, моноспектакълът „Сътресение“ на Мариус Куркински от снощи, „Малкият принц“ на Екзюпери, стар концерт на струнен квартет ‘на открито’ в полупещерата до Мадарски конник, а и още и още и още – … и моментите на лично вдъхновение за творчество, бели или забавления.

3. Когато малко дете ми каже „много те обичам“ и когато аз казвам, че обичам.

4. Когато съм полезна някому с действията си и когато ‘виждам’ решенията на зададени гатанки от всякакъв род (бях влюбена в играта ‘танграм’, подарък за рожден ден от преди няколко години).

5. Когато съм сред природата и й се наслаждавам с очи, душа и тяло.

6. Когато извършвам чародейство или разпознавам такова, дори ако за другите е просто тривиална случка от ежедневието.

7, 8, 9, 10 и т.н. до безкрай са може би частично описани или ще бъдат описани в блога ми. 🙂

Сега е моментът да предам щафетата, като номинирам 6 блогера, които реших да  избера на принципа първите 6 от „дашборд сърфинг“ – без да ги познавам. Сред всички, които чета, не мога да отсея само 6 🙂 и мисля, че всеки блогващ се е заел с нелеката задача да бъде Kreativ, пък било то и по несъвършен начин. 😉

Номинираните от Жабата са:

1. законът

2. за нещата от живота

3. хипхопнатик

4. микс

5. livre de milena (Je vous donne Kreativ Blogger Award: vous devez spécifier 6 choses qui vous rendent heureux et nomment 6 autres bloggers pour faire le même)

6. в кутията с какао

Моля предайте нататък! 🙂

21 Коментари to “КВ: „ща“ с „ти“ – ето!”

  1. Mari-ana said

    Честит Рожден Ден! Бъди жива и здрава. Пожелавам ти много усмивки, цветя и мечти. Късмет и успехи в квакането. 🙂

  2. Таня said

    Еййй, каза най-сетне кога имаш ден-ден 🙂 Бъди жива и здрава и много щастлива – танграмът и на мен им е една от любимите игри 🙂 И за природата съвпадам напълно като мнение 🙂 Ква!

  3. Val said

    🙂 Благодаря ти, Мари-ана! И на теб, Танче!!! 😛

    Бързам да добавя, че току-що невероятно ме ощастливиха:

    с картичка и поздрави в блога на Костенурката: скъпата ми Лид, Стоян Гълъ-бест и симпатичния Георги,

    с внезапна електронна картичка: Робърт Бъркс, виртуален познат от 15 години, на когото посветих стихотворение тук във Frog Poetry – „Virtually Real“,

    Йей!

  4. Деби said

    Валка, ЧРД!
    Поздрав:
    http://uk.youtube.com/watch?v=ouCUOqmstcg
    – един различен прочит на La vie en rose. Точно като за теб: детски игри, любов и други френски работи.
    На това парче циклех едно много дълго време, ако си гледала филма ще ме разбереш:-)

    Веселооо и интересно

    Снежни целувки от наше село

  5. Val said

    Ах, Дебс, да да – гледала съм филма! 🙂 … нали помниш какво сме си обещали (и там на плажа, това лято)… 😉 Благодаря ти, мила!

  6. UZUMAKI said

    чрд и от меня 🙂

  7. Val said

    Спосибо, Узумаки (… и не си онзи, с 50 ескимо 🙂 нали?)

  8. UZUMAKI said

    съвсем не 🙂

  9. vilford said

    ЧРД!!! Много цветя, целувки, вкусни торти и усмивки!!! 🙂

  10. kalina said

    Ч.Р.Д. и от мен. Желая ти да не се оттървеш от много смях, усмивки и добри приятели. 🙂

  11. вили said

    Е, ами пак ЧЕСТИТО! 😆 😆 От здраве и емоции да се не отървеш! 😉
    Много ми харесаха парашутните истории(нещо подобно и брат ми е опитвал)

  12. deni4ero said

    еххеееееййй, честито и от мене … аз ‘се накрая … торта не искам, виж, бирица, ако е останала 😉 да си все така жизнерадостна и квакаща, само леко с подкоците, че се хваща бързо мускулна, освен това внимавай за ловци на жабешки бутчета 😛 Весело подкачане на празника из локвата и да се пазиш! :-*

  13. Val said

    Уухуууууу! Наздраве и благодаря на всички!! Да ви се връща с пълни шепи! 🙂

  14. albinos said

    Честит рожден ден (на патерица)и от мен!
    Пожелавам ти много здраве, сбъднати мечти и цели, много щастливи моменти с любими хора и късметът да не те напуска 🙂

  15. Val said

    Благодаря, Ал! 🙂

  16. Валка миличка, закъснях, ама жива и здрава, много щастлива, късмет, любов, магичност и признание!
    с любов
    Светла

  17. Val said

    Простено ти е, Светлата 😉 – с толкова хубави пожелания! Благодаря! 🙂

  18. Lady_Marmalade said

    Приеми тези слова и от малко позакъснелите за рожденият ти ден скъпа Вал!
    Дали са пилешка супа за душата, таратор или просто шкембе чорба…..свободата на тълкуването….

    „Смятам, че съм бил измамен, че духовното търсене е лишено от смисъл, и логика.Съмнявам се в искреността си по отношение на духовното търсене, тъй като отдавна търся Бог, а той все не ми се явява. Моля се в часовете за молитва, изминавам странни пътища, върша каквото трябва и приемам задачи, които ми се струват абсурдни.Разочарован съм,защото винаги съм се смятал за избран.Грешка-избраните не съществуват!Всички са избрани, когато вместо да си задават въпроса „какво правя тук“, решат да направят нещо, което да събуди желание в гърдите им.В желаните неща са вратите към Рая, любовта, която преобразява, и изборът, който ни води към Бог.Волята да повярваш, че животът е чудо, което дава възможност и на другите чудеса да се случват.“

    xoxox

  19. Val said

    :)))))))))) Lady!!!
    Благодаря ти, мила!
    х о х о х

  20. […] КВ: ща-с-ти-ето! […]

  21. […] съм от Подковата на жабата и Шарки да споделя за шест неща които ме правят […]

Вашият коментар

 
