подковата на жабата – the frog’s horseshoe

„ала-бала/ници_всякакви.bg“ – „bla-bbit/s_anykind.bg“

никулден

Posted by Val на декември 6, 2008

Никулден е!

Наздраве на празнуващите! Поздравявам ви с това:

8 Коментари to “никулден”

  1. Lady_Marmalade said

    Ох Бургас,ох морето….и рибката 🙂

  2. Val said

    Ами… кой ти е крив – да си беше дошла! 😉

  3. Mari-ana said

    Честит празник и на всички бургазлии. 🙂
    Наздраве!

  4. Lady_Marmalade said

    О Вал не ме изкарвай по-лоша по-крива и по-мрачна отколкото всъщност съм …
    😛

  5. vilford said

    Aз не съм именничка, но поздравите ми харесаха. Това, че тати ме е водил на риба като малка, брои ли се за повод за празнуване? 😀

  6. Lady_Marmalade said

    Разбира се,че се брои…всеки повод за празник е добре дошъл,нали така? 🙂

  7. Val said

    Ох, трудничко станах днес, но чудничко празнувах нощес. 🙂

    @ Лейди М – хич даже не си крива и лоша ти! 😉
    Много си права, поводите са все добре дошли, само дето… хм, някои забравят да си тръгнат навреме! 🙂 Ще прощаваш – с майка ти се прибрахме към 4 сутринта… поувлякохме се в „10 fingers“.

    @ Мариана и Вилф – бургазлии го тачим този ден, а някои даже си пазят люспа от шаран в портфейла – до следващия Никулден. Твърдят, че има ефект. 🙂

  8. вили said

    И аз го харсвам този празник! Със закъснение да вметна, че и на мен ми харесаха поздравите!И аз съм ходила за риба… 😉

Вашият коментар

 
