подковата на жабата – the frog’s horseshoe

„ала-бала/ници_всякакви.bg“ – „bla-bbit/s_anykind.bg“

нова година с метла

Posted by Val в декември 29, 2008


glitterfy062938542d34

* * *

Злото и Старата ’08 – на смет!

Доброто и Новата ’09 – с късмет!!

Наздраве!

* * *

подарък за всички приятели – магическа метла с жаба за късмет:

il_430xn46145751 il_430xn46145881 il_430xn46147879

18 коментара to “нова година с метла”

  1. Lady_Marmalade said

    Вместо сурвачка една метла ще ми е много повече от полза 🙂 Има бая за метене 🙂
    Валче,от кога чаках нов весел пост от теб
    Честита Нова Година на всички,весело посрещане и ….
    ако искате да сте звезди, просто седнете върху елхата 😛 хихихи

  2. Наздраве, мила!
    Живи, здрави, диви и немирни, все да сме!
    Благодаря за презентацията, ще си ъбгрейдвам метлата!
    :))))))

  3. вили said

    А пък аз ще ползвам метлата за превозно средство, че прахосмукачката не слуша и не иска да ме вози.
    Весело посрещане на Новата година и много радост и любов през нея!

  4. kanew said

    ЧНГ:-)
    Здраве, щастие и много усмивки 🙂

  5. vilford said

    Благодаря, Вал! Весело посрещане на 2009-та!

    Малко ме притеснява факта, че метлата е по-красива от мен, но ще се теша, че може би аз съм по-умна… 😀

  6. Rand said

    Весело посрещане на новата година, Вал, и в никакъв случай не забравяй да си пожелаеш нещо, когато удари 12 (аз, от своя страна, ще мисля как да го сбъдна :Р)!

    @Lady_Marmalade : искам да съм звезда, ама елхата ни е два метра ;/. Май само за подарък/джудже мога да се котирам, ако седна отдолу 😀

  7. Lady_Marmalade said

    Rand,
    а може и да се напъхаш в някоя баница за късмет
    хихих 😛

  8. Mari-ana said

    Благодаря, Val! 🙂 Старата ми метла овехтя, та твоят подарък е добре дошъл. 😉
    Весело посрещане на новата година! Здравей и щастие, късмет и успехи, усмивки и мечти! 😀
    Наздраве!!! 😛

  9. deni4ero said

    Весело и танцувално посрещане 🙂 Много здрава и щастлива и все така квакаща 😉
    Мармаладена лейди, разсмя ме до припадък със съвета как да станем звезди …

  10. Lady_Marmalade said

    Такава беше целта, Deni4ero!
    Надявам се да съм ви удължила живота поне с още 1 час 🙂

  11. Val said

    Йо, Лейди! Аз съм си звезда – виж ми аватара 😉 !!!

    Светле, ъпгрейдвай, че новите поколения засмукват като прахосмукачки – ред не оставят! 😉

    Вили, точно в това й е чара на метлата – ако ДРУГОТО писне, яхваш я! 😉

    Кanew, за първите две – още не знам, ама се усмихвам пък! 😛

    Вилф, в това й е чара на метлата – ОТИВА такива като нас!!! 😀

    Rand, ако не го сбъднеш, да знаеш, че ще дойда с метлата и… отдолу под елхата да си се скрил ще те открия! 😉

    Мариана – знам аз от какво имаме нужда по празниците! 😉

    Денич, ще квакам, та пушек ще се вдига, а метлата ще я ползвам за танците! 😛

    Lady, хубав е тоя живот… ама все по-дълъг да става беее… 😉

    Обичам ви!
    БлясКВАна Нова 2009!

  12. ѣрен said

    Весело посрещане, Вал! И благодатна Нова година!

  13. Melody said

    Тринадесет…..ето „тва“ е моят номер метла:)
    Винаги съм си мислила,че имам някаква хромозома от ДНК-то на баба Яга:))
    Моята стара/нова 2008/2009 г ще бъде диетична:) Много късмети в една малка баница:))
    Но всички блогери тук пожелавам преяждане с много любов и късмет през Новата Година!

  14. Val said

    Благодаря ти, ѣрен!!!

    Мел, ще се видим по-късно тази нощ – дотогава: умната и… русата да внимават в картинката! 😉

  15. deni4ero said

    аз да си призная, веднага си се представих, яхнала клончетата на елхата и като една отявлена звезда, пляскам с ръце и пея: „…моооооиииииииииииии панаииииииииииииирииииииии с толкова измислени слънцааааааааааааааааа…“ …

  16. Деби said

    Валка, да се включа и аз от наше село за последно тази година.

    Пожелавам ти да метлосваш по пътищата на светлината цялата 2009.

    Стопляща любов и много червено вино!
    Наздраве

    Весело довечера! Да си първа в песните и танците!
    Няма да се излагаме пред чужденците, я:-)

  17. Пълно блато със късмет, здраве, щастие и берекет 🙂 !

  18. Val said

    Денич, представям си как си клатиш краката, докато пляскаш… 😛

    Дебс, хайде дано! (ще взема аз да те навестя, че ще видиш тогава жаба боб яде ли! 😀 )

    Ха така, Митак – и едно юначе за капак! 😉

Вашият коментар