подковата на жабата – the frog’s horseshoe

„ала-бала/ници_всякакви.bg“ – „bla-bbit/s_anykind.bg“

soleil, je t’aime

Posted by Val в януари 24, 2009

15 коментара to “soleil, je t’aime”

  1. вили said

    Ееееее, най-накрая! И само да не е уважителна причината, мисли му!
    Хубава песен! Романтична! 😉

  2. Melody said

    Януарска тишина…Едно музикално ква_до..ква_ми..не чувам..?!:)
    Вярно студ имаше,газ нямаше…ама една кваканица с айрян и сливова отлежала..би превърнала не една жабка в принцеса:))

  3. Деби said

    Слънчице, и аз мисля, че ни позабрави… Явно късметите от баницата почнаха да се реализират. Което е чудесно извинение всъщност, но ще се радвам да ни изпееш ти лично нещичко от радост или от други подбуди;-)
    A plus

  4. Светла said

    Хахаха… кваканица с яйран е много яко!
    Жабче, да не си в зимна ваканция?
    Щото няма лошо да ни пееш, ама се надявам че всичко е наред…
    Аз спя зимен сън, почти спя, по-скоро дремя и чакам да се пукне пролетта като заря 🙂

  5. Много нежна песничка 🙂 Наистина къде се загуби?

  6. ѣрен said

    Мисииии! 😀

  7. deni4ero said

    прекрасно замечтано мерси, слънчице 🙂

  8. astilar said

    Je l’aime moi non plus 😀
    Жабке, размечтах се-е-е-е-е!

  9. […] Тази зима ми харесва. Дори и със студа. Дори и с калта. Песничката за слънцето на жабката ми напомня за нея.* Публикацията на […]

  10. 🙂

  11. Val said

    Амиии… слънцето си е слънце!
    Ще блесна аз скоро, ама още не знам с какво…
    🙂

  12. Хмм, ще почакаме, ще видим 😛

  13. Lady_Marmalade said

    Вал,
    как може да ни изоставиш така.Подрастващото поколение имаме нужда от теб.Взех да зациклям и аз покрай сесията и изпитите,имам нужда от някоя твоя закачливо-разведряваща мъдрост 🙂

    p.s:Маме,маме с тези айряни,ми намирисва на таратори,от там пък ми се привиждат черешки,пролет,Великден,козунаци,джапанки,плаж…..луга….охх защипа ми хахахха 😛

  14. Melody said

    Това е…генното инженерство нищо не струва пред генотипа български:))
    Лейди Мармалайди..ти си доказателство за това..позна ми интимната ажгустовска мисъл оше през февруари:)))
    Валентина….ах..Валентина..(първо исках да те препратя към Космоса,ама после се отказах и го изпях мелодично-баладично)
    Чуствам се изоставена Ваще Поетично Виспчество!
    И ква-диаболично..или ква-диалогично(засега май монологично)Ви напомням за реалното Ви присъствие във личното ми пространство!!!:)
    Не ме карайте тази вечер да ходя сама на концерта на Мариана Попова!
    Ако все пак усетите виртуалната ми молба на време-мястото на срещата ни е 9 ред в Операта( дамата със зеления гербер съм аз:))

  15. spodeli said

    Старо но златно!

Вашият коментар