подковата на жабата – the frog’s horseshoe

„ала-бала/ници_всякакви.bg“ – „bla-bbit/s_anykind.bg“

Анимацийка за проба :)

Posted by Val в ноември 3, 2011

Ей така за проба само – споделям една анимацийка, която навремето много харесах:

Val the FrOg

3 коментара to “Анимацийка за проба :)”

  1. Добре ти се е получила анимацийката! Браво!

  2. Анимацията е наистина страхотна. И на мен страшно много ми допадна.Конете са страхотни животни.Усещат всичко.Преди няколко месеца ме беше ударило на езда.Преди това не бях яздила, дори не си спомням да съм се доближава толкова близко до кон.Намерих си при едно момиче на Витоша и с приятелки отидохме.Гордо мога да заява и да се похваля, че се справих идеално, а и имайки предвид как ме остави още в началото да яздя сама без някои да ми държи коня и на горе по планината, нямаше как да не се справя, дори и заради инстинкта ми за самосъхранение, но така човек бързо се учи..След това ходихме още няколко пъти и на други места и ездата действа много успокояващо и зареждащо.Трябва да си имате доверие един с друг с коня.Както е и в живота между хората.Незабравимо чувство,както и леката болка в краката когато слезеш от коня хахахах Разбирам приятелите ми от мъжки пол, които отказаха категорично да дойдат с мен.

  3. тази анимация показва свободата в най-хубаво светло – да бъдещ всободен означава да тичаш, да чувстваш собственият дъх, да чувстваш вятъра, в твоята коса – поздрави до всички борци за собствената свобода в свят който повече не задушава

Вашият коментар