подковата на жабата – the frog’s horseshoe

„ала-бала/ници_всякакви.bg“ – „bla-bbit/s_anykind.bg“

баница

Posted by Val в януари 1, 2009

banica

тука

Тука горе ти кликни, Баницата завърти и Късметче получи!

Честита да е новата 2009! Здраве, щастие и благоденствие!

14 коментара to “баница”

  1. Mari-ana said

    Честита Нова Година, Val!
    Щастие, мечти, здраве и дълъг живот ти пожелавам!
    Падна ми се страхотен късмет от баницата ти. 😛 Приятели – нови. 😉

  2. ѣрен said

    Ууууу! Кариера ^^
    Честита Нова Година =)

  3. albinos said

    Ехааа страхотен късмет жабке 🙂

    Жасминова капка за теб:)

    Вселената е с теб и с мислите ти, защото ти видя болка и радост. 2009 идва с плодовете, които ще бъдат на трапезата ти цялата година – здраве, щастие, любов и деца!

  4. deni4ero said

    ехаааааааааааа, стягам багажа за вояжа

  5. kalina said

    Честита и щастлива. Кариера ми се падна. 🙂

  6. […] това от виртуалната баница на Вал ми се падна […]

  7. vilford said

    Весела, здрава и обилна!!! (на мен 2009 ще ми е на пари)

  8. Lady_Marmalade said

    хихи…аз пък ще пускам фишове за тото….Богатство ми се падна 🙂

  9. kalina said

    Ееее, това с фишовете трябваше да се падне на мен 🙂

  10. вили said

    Хехехе и за мен жасминови капки…
    Честита ти новата година, Вал! Здраве, любов, приятели и късмет от мен! 😉

  11. Val said

    Дано да са ви се усладили на всички късметчетата! 🙂

  12. Вал, тук ми се струва най-подходящото място да ти кажа Честита Нова Година и надявам се вече късметите (истинските) са започнали да валят (pun intended) за теб. Да бъдеш здрава и щастлива с всичко, което се захванеш 🙂

  13. Хааа много яко! deni4ero само не се бутай на паспортния контрол ще минем навреме споко 🙂 който е пръв на гарата да пази място става ли?

  14. deni4ero said

    ма, как да не става, бре, Мите 🙂 Место пазим всякакво 🙂
    Вал, къде забЕгна? Липсваш ми!

Вашият коментар